Strona główna » Tonery do Canon, Tusze do Canon » Tusze zamienniki » BCI-6Y Canon zamiennik Asarto tusz do Canon BCI 6Y , BJC 8200 I yellow-zamiennik Canon 4708A002
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
BCI-6Y Canon zamiennik Asarto tusz do Canon BCI 6Y ,  BJC 8200 I yellow-zamiennik Canon  4708A002

BCI-6Y Canon zamiennik Asarto tusz do Canon BCI 6Y , BJC 8200 I yellow-zamiennik Canon 4708A002

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-C6Y

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 22,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto tusz do Canon BCI6Y , BJC 8200 I yellow

Do drukarek:
Canon BJC 8200, Canon BJC 8200 Photo
Canon S800, Canon S820, Canon S820D,
Canon S830D, Canon S900, Canon S9000
Canon i865, Canon i900, Canon i905D,
Canon i950, Canon i965, Canon i990, Canon i9100, Canon i9950
Canon PIXMA, Canon iP4000, Canon iP5000, Canon iP6000, Canon iP8500
Canon MP750, Canon MP760, Canon MP780




Wydajność: 440stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu