Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » TN7300 Brother zamiennik Asarto HL1650, HL1670, HL1850, HL5030, 5040, 5070, DCP8020, MFC8420
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
TN7300 Brother zamiennik Asarto HL1650, HL1670, HL1850, HL5030, 5040, 5070, DCP8020, MFC8420

TN7300 Brother zamiennik Asarto HL1650, HL1670, HL1850, HL5030, 5040, 5070, DCP8020, MFC8420

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB7300N

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja 12 miesięcy

Cena: 156,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu

Toner Brother zamiennik Asarto  TN7300

Oryginalny toner do drukarek

Brother HL-1650, HL-1670, HL-1850, HL-5030, HL-5040, HL-5050, HL-5070 DCP-8020, DCP-8025, MFC-8420, MFC-8820,

Wydajność: 3.500 stron A4 przy 5% pokryciu.

 

Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na:serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu