Strona główna » Tonery do drukarek » Tonery do HP » Tonery HP zamienniki » Toner Asarto do HP 149AN | W1490A | 2900 str. | black
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Toner Asarto do HP 149AN | W1490A | 2900 str. | black
Nowość

Toner Asarto do HP 149AN | W1490A | 2900 str. | black

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LH1490AN

Kod EAN: 5901741419616

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 444,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Toner Asarto zamiennik HP 149AN - zamiennik HP W1490A Black Toner do drukarek:

Zamiennik HP przeznaczony do modeli:

HP LaserJet Pro 4001d
HP LaserJet Pro 4001 dn
HP LaserJet Pro 4001 dw
HP LaserJet Pro 4001 n
HP LaserJet Pro 4002 d
HP LaserJet Pro 4002 dn
HP LaserJet Pro 4002 dw
HP LaserJet Pro 4002 n
HP LaserJet Pro 4003 dn
HP LaserJet Pro 4003 dw
HP LaserJet Pro 4003 n
HP LaserJet Pro 4004 d
HP LaserJet Pro 4004 dn
HP LaserJet Pro 4004 dw

HP LaserJet Pro MFP 4101 dw
HP LaserJet Pro MFP 4101 fdn
HP LaserJet Pro MFP 4101 fdw
HP LaserJet Pro MFP 4101 fdwp
HP LaserJet Pro MFP 4102 dw
HP LaserJet Pro MFP 4102 fdn
HP LaserJet Pro MFP 4102 fdw
HP LaserJet Pro MFP 4103 dw
HP LaserJet Pro MFP 4103 fdn
HP LaserJet Pro MFP 4103 fdw
HP LaserJet Pro MFP 4104 dw
HP LaserJet Pro MFP 4104 fdn
HP LaserJet Pro MFP 4104 fdw


NIE OBSŁUGUJE! MODELI: 4002dne, 4002dwe, MFP 4102dwe, MFP 4102fdwe

Kolor Black (Czarny)

Wydajność: 2 900 stron A4 przy 5% pokryciu strony


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania ch z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu