Strona główna » Tonery do drukarek » Tonery do Kyocera » Tonery zamienniki do Kyocera » Toner Asarto do Kyocera 8305CN | TK-8305C | 15000 str. | cyan
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Toner Asarto do Kyocera 8305CN | TK-8305C | 15000 str. | cyan
Nowość

Toner Asarto do Kyocera 8305CN | TK-8305C | 15000 str. | cyan

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LK8305CN

Kod EAN: 5901741419821

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 239,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Toner Asarto zamiennik Kyocera 8305CN - zamiennik Kyocera TK-8305C Cyan Toner do drukarek:
 

Zamiennik Kyocera przeznaczony do modeli:

Kyocera TASKalfa 3050 ci
Kyocera TASKalfa 3050 cig
Kyocera TASKalfa 3051 ci
Kyocera TASKalfa 3550 ci
Kyocera TASKalfa 3550 cig
Kyocera TASKalfa 3551 ci


Kolor Cyan (Błękitny)

Wydajność: 15 000 stron A4 przy 5% pokryciu strony


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania ch z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu