Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tusze zamienniki » Zamiennik CB324EE MAGENTA Asarto tusz do HP DJ 3070A, 3520 HP Oj All-in-One 4610 HP Oj e All-in-One 4622 HP Ps 5510, 5510 All-in-One HP P
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik CB324EE MAGENTA Asarto tusz do HP DJ 3070A, 3520 HP Oj All-in-One 4610 HP Oj e All-in-One 4622 HP Ps 5510, 5510 All-in-One HP P

Zamiennik CB324EE MAGENTA Asarto tusz do HP DJ 3070A, 3520 HP Oj All-in-One 4610 HP Oj e All-in-One 4622 HP Ps 5510, 5510 All-in-One HP P

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-H364MXN

Kod EAN: 5901741414338

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 45,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-H364MXN Asarto MAGENTA tusz do HP DJ 3070A, 3520; HP Oj All-in-One 4610; HP Oj e All-in-One 4622; HP Ps 5510, 5510 All-in-One; HP Ps e All-in-One 5512, 5514; HP Ps 5515, 5524; HP Ps e All-in-One 5520, 5522, 5525; HP Ps e All-in-One 6510, 6520, 6525; HP Ps e All-in-One 7510, 7520; HP Ps All-in-One B010a, B109a, B109c, B109d; HP Photosmart Premium Fax All-in-One (C410a, C410b, C410c, C410d, C410e)

Do drukarek:
HP DJ 3070A, 3520; HP Oj All-in-One 4610; HP Oj e All-in-One 4622; HP Ps 5510, 5510 All-in-One; HP Ps e All-in-One 5512, 5514; HP Ps 5515, 5524; HP Ps e All-in-One 5520, 5522, 5525; HP Ps e All-in-One 6510, 6520, 6525; HP Ps e All-in-One 7510, 7520; HP Ps All-in-One B010a, B109a, B109c, B109d; HP Photosmart Premium Fax All-in-One (C410a, C410b, C410c, C410d, C410e)


Wydajność: 750 stron przy 5% pokryciu

Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu