Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tonery zamienniki » Zamiennik CF210X toner Asarto BLACK HP 131X / CF210X do HP LaserJet Pro 200 Color M251n, M251nw HP LaserJet Pro 200 Color M276n, M276nw
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik CF210X toner Asarto BLACK  HP 131X / CF210X do HP LaserJet Pro 200 Color M251n, M251nw HP LaserJet Pro 200 Color M276n, M276nw

Zamiennik CF210X toner Asarto BLACK HP 131X / CF210X do HP LaserJet Pro 200 Color M251n, M251nw HP LaserJet Pro 200 Color M276n, M276nw

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LH210XN

Kod EAN: 5901741405572

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 166,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-LH210XN BLACK toner Asarto HP 131X / CF210X

Do drukarek:

HP LaserJet Pro 200 Color M251n, M251nw; HP LaserJet Pro 200 Color M276n, M276nw



Wydajność: 2 400 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu