Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tonery zamienniki » Zamiennik HP 305A HP CE411A Asarto HP Color LaserJet Pro 300 color M351a, LaserJet Pro 300 color MFP M375nw , LaserJet Pro 400 Color M451, La
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik HP 305A HP CE411A Asarto HP Color LaserJet Pro 300 color M351a, LaserJet Pro 300 color MFP M375nw , LaserJet Pro 400 Color M451, La

Zamiennik HP 305A HP CE411A Asarto HP Color LaserJet Pro 300 color M351a, LaserJet Pro 300 color MFP M375nw , LaserJet Pro 400 Color M451, La

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LH411C

Kod EAN: 5901741405657

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja 12 miesięcy

Cena: 282,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu

Toner HP CE411A Asarto  Cyan



HP color laserjet M451
HP LaserJet Pro 400 Color M451nw
HP LaserJet Pro 400 Color M451dn
HP LaserJet Pro 400 Color M451dw
HP LaserJet Pro 300 color M351a
HP LaserJet Pro 300 color MFP M375nw
HP LaserJet Pro 400 color MFP M475dn
HP LaserJet Pro 400 color MFP M475dw
CYAN (błękitny)

Wydajność: stron 2600 A4 przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO
Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.
Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.
Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).
Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.
Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .
Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu