Strona główna » Tonery do Oki » Tonery zamienniki » Zgodny z 44574302 bęben Asarto zamiennik Oki do drukarki Oki B411, B411d, B411dn Oki B431, B431d, B431dn Oki MB461, MB471, MB471dnw, MB471w
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z 44574302 bęben  Asarto zamiennik Oki do drukarki Oki B411, B411d, B411dn  Oki B431, B431d, B431dn  Oki MB461, MB471, MB471dnw, MB471w

Zgodny z 44574302 bęben Asarto zamiennik Oki do drukarki Oki B411, B411d, B411dn Oki B431, B431d, B431dn Oki MB461, MB471, MB471dnw, MB471w

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LO411DN

Kod EAN: 590174140750

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 307,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-LO411DN  bęben  Asarto zamiennik  Oki 44574302

Do drukarek:

Oki B411, B411d, B411dn; Oki B431, B431d, B431dn; Oki MB461, MB471, MB471dnw, MB471w; Oki MB491, MB491dn; Oki B412, B432, B452; MB472, MB492, MB562;

Wydajność: 25 000 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu