Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » Zgodny z TN3380 Brother zamiennik Asarto DCP-8110DN DCP-8250DN HL-5440D HL-5450DN 5470DW HL-6180DW MFC-8510D MFC-8520DN MFC-8950DW
Kontakt
Katalog produktów
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z TN3380  Brother zamiennik Asarto DCP-8110DN DCP-8250DN HL-5440D HL-5450DN 5470DW HL-6180DW MFC-8510D MFC-8520DN MFC-8950DW

Zgodny z TN3380 Brother zamiennik Asarto DCP-8110DN DCP-8250DN HL-5440D HL-5450DN 5470DW HL-6180DW MFC-8510D MFC-8520DN MFC-8950DW

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB3380N

Kod EAN: 5901741405510

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja 12 miesięcy

Cena: 148,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu

Toner Brother zamiennik Asarto Brother  TN3380

Oryginalny toner do drukarek

Brother DCP-8110DN, Brother DCP-8250DN, Brother HL-5440D, Brother HL-5450DN, Brother HL-5470DW, Brother HL-6180DW, Brother MFC-8510DN, Brother MFC-8520DN, Brother MFC-8950DW

 

Brother DCP8110DN, Brother DCP 8250DN, Brother HL 5440D, Brother HL 5450DN, Brother HL 5470DW, Brother HL 6180DW, Brother MFC 8510DN, Brother MFC 8520DN, Brother MFC 8950DW

Brother DCP8110DN, Brother DCP8250DN, Brother HL5440D, Brother HL5450DN, Brother HL5470DW, Brother HL6180DW, Brother MFC8510DN, Brother MFC8520DN, Brother MFC8950DW

Wydajność: 8000 stron A4 przy 5% pokryciu
 

Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na:serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu