Dostępność: Dostępność - 1-2 dni
Czas wysyłki: 48 godzin
Koszt wysyłki: od 15,00 zł
Kod producenta: AS-LB3380N
Kod EAN: 5901741405510
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja 12 miesięcy
Oryginalny toner do drukarek
Brother DCP-8110DN, Brother DCP-8250DN, Brother HL-5440D, Brother HL-5450DN, Brother HL-5470DW, Brother HL-6180DW, Brother MFC-8510DN, Brother MFC-8520DN, Brother MFC-8950DW
Brother DCP8110DN, Brother DCP 8250DN, Brother HL 5440D, Brother HL 5450DN, Brother HL 5470DW, Brother HL 6180DW, Brother MFC 8510DN, Brother MFC 8520DN, Brother MFC 8950DW
Brother DCP8110DN, Brother DCP8250DN, Brother HL5440D, Brother HL5450DN, Brother HL5470DW, Brother HL6180DW, Brother MFC8510DN, Brother MFC8520DN, Brother MFC8950DW
Wydajność: 8000 stron A4 przy 5% pokryciu
Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.
Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.
Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.
Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).
Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.
Zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .
Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na:serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor